Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Lundqvist - 31 juli 2009 20:23

Ja visst ja, golf heter den ju.


Daniel och jag hade en starttid idag kl. 8:00 och vi var otroligt peppade för att gå ut en far och son runda. Själv hade jag peppat upp mig med en massa bra frågor om hur allt funkade idag, typ:

- Hur funkar det när man vill ha en ny kontakt på facebook?

- Hur spelar man pc spelet World of warcraft?

- Varför börjar man snusa när man fyllt 30?

- Varför vill man har muskler?


Ja tyvärr fick jag inte ett svar på mina frågor, för vi fick sällskap i vår boll av två okända personer. Daniel var snabb på att tala om för mig att var inte så j.. a social. Skit i och prata med dom. Tyvärr funkade det inte så bra för mig men för Daniel gick det bra.


Hur gick då spelet?

Jag hoppas ni vet något om golf för jag orkar inte förklara.

Jag har hcp 30

Daniel hcp 36

Okänd spelare hcp 27

Okänd spelare hcp 7


Jag ska göra en lång historia kort och tala om att Daniel  vann dagens tävling och själv spelade jag den sämsta golfen i historien.

Varför vill jag utsätta mig för denna förnedring och gå en runda som tar 4 timmar av mitt liv.

Mitt skäl till att spela golf är:

- Hur funkar det när man vill ha en ny kontakt på facebook

- Hur spelar man pc spelet World of warcraft

- Varför börjar man snusa när man fylllt 30

- Varför vill man ha muskler?


På söndag så ska jag och Eva gå en golfrunda och då kommer jag att följa Daniels råd till mig. " Var inte så j..la social och skit i att prata med din

medspelare.

Nej nu skämtar jag med er. Vi pratar och peppar varann, så klart.


Ha de gött





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards