Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Lundqvist - 16 juli 2009 21:55

Mycket besvär med bloggen ikväll. Hade skrivit ett riktigt bra inlägg idag och när jag väl skulle publicera det så blev det ett fel så allt försvann och det fanns inte sparat.

Min polare Per, ni vet Janne, säger alltid att jag ska skriva det i Word och spara det och sen publicera det därifrån. Jaja en vacker dag så.


Idag har vi som sagt varit iväg till havet och haft det riktigt bra. Vi kom dit vid 10 tiden och var helt ensamma på stranden men rätt så snabbt så fylldes det på med hugade badare. Jag har full förståelse för att stranden fylldes
snabbt när badtempen var så hög som 15gr :((
Känner inte barn något av kylan. Mina fötter är helt förfrysta efter 1 min.

Vädret var helt underbart, det som var lite synd var väl att Ines hade lite svårt att somna. Hon gjorde inte det kan jag säga. Det tog dock inte mer en ett par sekunder på vägen hem innan gamnacken satte in i cykelsadeln.
Emma somnade också när vi hade 500m kvar av resan.


Lagom till middagen kom David. Både barnen och David blev mycket glada över att se varann. Vi åt en riktigt bra middag.
Nyupptagen potatis och nyuppdragna fiskpinnar.


Lite kort från dagen bifogas.


Jag vet att ni alla är mycket nyfikna på två saker:

1. Hur går det med före / efter bilden på "Fredrik extreme make over"

Jag kan meddela att det går framåt men det tar tid. Kan lova att dom kommer bilder i morgon

2. Hur går det med byggprojektet. Det går framåt kan jag säga och det kommer att visa sig med lite bildbevis.

Jag kan även här och nu utlova ett helt nytt bygg projekt. Jag kommer inte att avslöja något om detta projekt här och nu utan jag förväntar mig att ni besöker denna sida.
Allt för att öka antalet besökare.


Nu måste jag sluta för dagen. Måste få till min ansiktsmask och "peela" benen inför morgondagen fotografering.

Ha en god natt.



Av Lundqvist - 16 juli 2009 08:26

Det var ju ett tag sedan det var någon trevlig semesterbild på mig själv så därför tänkte jag bara visa hur dagens ansikte ser ut.

Kan själv se att det är dax att ta fram trimmern och få bort det vildvuxna från ansiktet.

 Varför inte sätta ut en före / efter bild i morgon.


Nu på morgonen har vi pumpat cyklarna för att ta en tur till Haken och njuta av havet. Eva har precis gjort färdigt matkorgen. Bilder från denna dag kommer senare.


På eftermiddagen ska jag nog sätta mig och planera färdigställandet av förstukvisten. Har en del kvar innan det kan kallas förstukvist.


I kväll kommer David och jag kan tänka mig att både han och barnen längtar.


Ha en bra dag för det ska vi.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards