Alla inlägg under mars 2011

Av Lundqvist - 6 mars 2011 18:29

Det blev en riktigt härlig helg på landet och vi hade tagit en extra dag ledig. Så vi kom ut redan på torsdag kväll.

Den här gången hade det inte snöat så det var bara att gå rakt in och tända upp och mysa.


Helgen skulle gå i lugnets tecken och vi skulle njuta av skidåkning. Av oss själva och av lite blåbär i Kollen och i Dalarna.


Nu blev det inte bara det utan snön måste också skottas av poolen och det var ett träningspass kan jag lova.

      

Nu är det gjort och nu slipper jag vara orolig för snösmältningen.


Dagen till ära så vill Eva känna av lite Vasalopps känning. Hon och några arbetskamrater har bestämt sig för att åka tjejvasan nästa år så varför inte träna lite redan nu. Nu står det ju inte "I fäderns spår mot framtids segrar"på denna skylt utan "Vänta här tills det ringer i klockan. Då är du välkommen att gå till Tee nr 1" men vad spelar det för roll. Träning ger fördighet.


  


I helgen var det för övrigt otroligt snabbt före. Isigt som tusan men det var skönt att bara glida fram.

  


För övrigt så har jag varit och beställt nya glasögon. Jag är så otroligt trött på dom här små smala brillorna så den här gången blev det något lite mer vågat. Jag är nöjd.

  


Nu får ni ha en riktigt bra vecka och jag tänkte att jag skulle bli lite bättre på det här med bloggen igen.

Ibland känns det lite dubbelt med både det här och FB men jag har ju massor av vänner som inte är på FB och som gärna går in här på bloggen. Så jag ska skärpa mig.


Ovido - Quiz & Flashcards