Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Lundqvist - 17 juli 2009 19:45

Vilken dag, vilken dag.

Vill till att börja med tacka för alla fina kommentarer betr. min makeover. Jag har fått många positiva tillrop förutom från damen i kassan på ICA.

Ryktet spred sig snabbt så idag har vi haft besök av 50 HD killar på fika.


För övrigt så blev det påfyllning i stugan idag. Först på plan var Daniel och Leah. Vid 18 tiden kom Anna som hade åkt bussen ut. Vi njöt av kvällssolen och en superb hamburger middag.

Barnen har lekt så det står härliga till och Ines har koncentrerat sig på att vattna landen.


Bygget går framåt men jag tar det lite lugnt. Det gäller att ta vara på dom fina dagarna. Kan snickra när det är mulet.


I morgon kommer det alla gånger bli en resa med båten till någon ö. Vi får se vart det bär av. 

Av Lundqvist - 17 juli 2009 10:38

Jag förstår att ni har väntat men nu är väntan slut och jag kan presentera

en ny Fredrik.

Jag är SÅ nöjd med resultatet och Eva är också supernöjd.

Här kommer före / efter bilder.

Håll till godo.


Före


Efter # 1



Efter # 2

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards