Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Lundqvist - 6 juli 2009 18:24

Ja då var det så dax för årets höjdpunkt, semester.

Tänk vad man längtar efter dessa veckor varje år när man kan vara fri som en fågel och göra nästan vad man önskar.

Årets semester kommer att spenderas på Väddö och på Gotland. Det är vår sista vecka som vi kommer att åka till Gotland tillsammans med Johan, Sussanne och barnen. Det ska bli skönt och roligt att komma ner en vecka och tänk om veckan skulle bli lika med förra årets. Kan man ha sån tur.


Idag, måndag så åkte jag hem en sväng till Väsby. Bara för att känna hur det känns. Skämt å sido så skjutsade jag hem lilla stackars Eva som ska jobba  1 vecka till. Fixade lite hemma och sen lite shopping i Nortan och tillbaka till landet. Har inte gjort så mycket idag. Mer planerat inför morgondagen. Ska åka till tippen och till Tomta och handla lite virke.

Ska nog köra igång med ett lite bygg projekt i veckan som ni kan föja här på bloggen. Vet dock inte exakt när det startar men glöm för allt i välden inte att gå in på sidan varje dag.


Är lite sugen att åka ut och titta på Janne o. Eva-Britts bastubygge men kom på i sista stund. Dom har ju inte semester. Får väl vänta. :))))


Jag klippte dock klart gräset och sen satte jag mig och jobba i 2 tim.


Helt plötsligt så slog det mig att jag var helt solo här ute. Tänkte att nu är det väl läge för en liten drink och njuta av tystheten. Efter ett tag så kände jag dock att det inte var så kul att sitta där alldeles själv så nu längtar jag efter att få lite sällskap.

Jag önskar er alla en bra vecka. Jag lovar er att jag kommer att ha det.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards