Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

Lite mer från Gotland

Av Lundqvist - 22 maj 2012 21:03

Min lilla hustru var inte rikigt nöjd med antalet bilder jag hade med på förra inlägget.

Hon saknade bilder sa hon. Och jag som tyckte jag hade tagit i.


Så det är väl bara att lyda och lägga till ett antal till.

Måste ju erkänna att dom borde ha varig med i förra inlägger. Bilderna är ifrån vår promenad till Brissund.

       

På väg till Brissund


   

Brissund


   

Krysmyntagården gapar tomt. Ingen bira här inte. Får vänta till sommaren.


Vi hörs och syns

 
 
Ingen bild

Veronica

23 maj 2012 11:24

Det är verkligen något väldigt speciellt över denna öj. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lundqvist - 15 maj 2015 08:13


  Efter år av längtar är jag då tillbaka.  Mycket vatten har runnit under broarna sen sist men det är väl ingen mening med att redovisa här och nu. Det kan få komma vart efter.  Tänkte jag skulle uppdatera både er och mig själv lite på vad som...

Av Lundqvist - 13 augusti 2012 20:02

Ja så var då årets sommarsemester över för denna gång och jag måste säga at jag är så nöjd med denna semester. Tiden på Gotland var mycket bra vilket jag har skrivt om tidigare och mina 3 sista veckor på Väddö var även de mycket bra. Barn och barnb...

Av Lundqvist - 18 juli 2012 11:30

I år så blev det lite drygt 1 vecka på Gotland för oss. Måste säga att den här ön är speciell. Börjar verkligen förstå varför mina föräldrar föll pladask för Gotland och på något sätt så tror jag att ju äldre man blir ju mer uppskattar man Gotland so...

Av Lundqvist - 26 juni 2012 08:04

Eftersom det var regnuppehåll ett par timmar i går kväll så gjorde jag ett litet ryck. Det är tydligen superviktigt att alla mått är riktiga enligt instruktionen och det gör ju inte saken lättare. Jag är hela tiden på spänn för att jag ska göra fel...

Av Lundqvist - 24 juni 2012 20:06

När jag har möjlighet att spendera mycket tid här ute på landet så framkallar det många idéer. En del är ju väldigt enkla och kostar inte något att förverkliga. Andra krävs lite mer både vad gäller funderingar, kraft och en och annan krona. Tur att m...

Ovido - Quiz & Flashcards