Alla inlägg den 19 september 2009

Av Lundqvist - 19 september 2009 17:38

Idag har det varit en helt fantastisk dag. Inte ett moln och en temperatur som hör sommaren till.

Vi har haft en riktig "ladda batterien dag". Det betyder att vi bara har haft det bra och fångat dagen.

Jag sa ju igår att jag skulle ha titeln trädgårdsmästare idag. Det närmaste jag kom denna titel var att jag klippte gräset och det gick bra. Det är ju inte så himla svårt att sitta på en gräsklippare och lyssna på radio.


Eva (hustrun) visade mig på Internet hur dagens cykeltur såg ut. Det blev en härlig tur på 2 mil.

    

En liten paus vid Haken. Satt och tänkte på min andra semestervecka i somras när vi har här och badade med Emma och Ines. Det var riktigt varmt den dagen. Idag var det också riktigt fint men jag var inte lika badsugen som då.

  

Lugnt på Ålandshav

 

  

Halvvägs. Har cyklat förbi bad- och campingplatsen Sandviken och är på väg till Älmsta för att handla lite.

 

När vi kom hem vid lunchtid så blev det en skön stund vid poolen. Vi gick inte därifrån förens det var bastudax.

  

  

Grymt skönt.

 

  

Gårdagens eljobb. Snygg lampa eller hur?

Jag lovar er, den lyser också.

 

  

Så vackert. Inte ett öga torrt.



Emma har i veckan fyllt 5 år och i morgon är det dax för kalas. Jag tror hon har firats hela veckan och i morgon är det vår tur. Bilder kommer fråm kalaset.


Jag hoppas alla läsare har lika fint väder som vi har här på Väddö och jag önskar er alla en bra lördagkväll.

Vill ni så hörs vi i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards