Alla inlägg den 4 september 2009

Av Lundqvist - 4 september 2009 13:10

Aldrig får man vara riktigt glad men det kunde varit värre.

Hade sett fram emot denna helg och jag har ju tjatat om det både här och där. En tur på Göta Kanal.

Nu kan det var något jäkla svin som satt käppar i hjulet för denna resa.


Kom hem igår efter jobbet och kände att allt inte stod rätt till.

Lite yr, lite ont och lite mer konstig än vanligt är väl ungefär en korrekt prognos.

Vid 8 tiden sa jag till Eva att det var nog dax att gå till sängs. Fick då en sån där feberfrysning man kan få ibland när man bara står och skakar.

Så natten har inte varit god alls. Fryst, svettats osv osv osv.

Nu känns det något bättre men någon resa blir det inte.

Tror inte heller att det är svinet jag har. Janne tror att jag var för nervös inför resan och att det är därför. Får byta ut Ipren mot Valium inför nästa helg. 


Ibalnd har man tur ocskå. Resan gick utan problem att boka om till nästa helg så jag börjar redan längta.


Som ni märker har jag ingen skrivarlust och det finns inte så mycket skoj i det här inlägget.  För när jag är sjuk, då är jag sjuk vill jag lova. Har knaprat Ipren idag så just nu är febern så pass hög som 37,8. Fan vad dålig jag är.



Nöff, nöff på er. så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards