Alla inlägg den 16 september 2009

Av Lundqvist - 16 september 2009 07:21

Nu har jag fattat ett beslut som inte på något sätt är bindande.

Det låter ju lite konstigt när jag hela tiden har pratat om min nya vänoch man behandlar ju inte vänner hur man vill.

Nu är det ju ändå så att detta är en lite speciell vän och med den vännen kan manändra och fixa lite hur man vill.

Ibland är man dödspolare och man lever tätt ihop men nästa dag så syns han inte till.


Jaja, kom till sak.


Min nya diet har fungerat mycket bra. Jag kan inte säga något annat. Har under många år levt i en ”bubbelvärld” och ”knorrvärld” när det gäller min mage.

Under 2 veckor har jag nästan följt denna fetdiet till punkt och pricka och har mått mycket bra. Så därför kör jag vidare.


Jag har dock lovat mig själv att fuska vissa dagar och det är smällar man får ta.


Jag är grymt sugen på:

-         Pasta

-         All frukt

-         Öl

-         Fiberrikt mörkt bröd

-         Potatismos

-         Ostbågar

och säkert lite till


Jag skulle vilja uppmana alla som tror sig vara laktosintolerant att prova denna diet i 1-2 veckor. Säger inte att det funkar men det kan vara värt att pröva. Jag trodde inte på den när jag började och jag kan vara rätt svårövertalad men ibland måste man erkänna att slaget är förlorat eller vunnet. Hur man nu ska se det.


En annan trevlig effekt av dessa 2 veckor är ju vikten.

Jag gick in med en matchvikt på 94,3 och i morse stod vågen på 90,3.


Så nu ska ni slippa att läsa om mig och LCHF mer på bloggen men jag lovade er en avrapportering och den är härmed gjord.


Lev väl och ät det ni gillar.


Ovido - Quiz & Flashcards