Alla inlägg den 8 september 2009

Av Lundqvist - 8 september 2009 18:06

Kom hem ifrån jobbet och slog på datorn för att skriva några rader på bloggen och blev helt ställd till att börja med.

Vad är det som har hänt? Ny blogg eller i varje fall den sidan man använder föratt skriva sina inlägg. Jaja, för en vuxen man som är världsvan vid datorer ska väl inte detta vara något problem. Med några minuters överblick av den nya situationen så visade det sig att det var riktigt bra.

- Ladda upp fler bilder på direkten

- Spara ett inlägg som ett utkast

- Lite nyheter när man vill  svara på en kommentar. (Om man nu får några)  :))

En som inte hade 5 eller A i svenska skulle ju uppskatta en stavningskontroll och någonfunktion som hanterar meningsbyggnadsfel. Det kommer väl fler versioner av "bloggplatsen"som det heter numera.

Det här är ett lyft för en som har gjort bort sig många månger.

Det är extra roligt när man får positiv feedback på det man skriver. Min svåger läste mitt inlägg igår och såg den nya duschen på landet. Roligt att han tyckte den var fin och han ville gärna ha ett ex. själv. Priset var dock inte lika lågt söder om stan som är i norrort.

"Jag fixar" sa jag och hängde på låset, 8:00 vid Coop och turligt nog så hade dom ett antal kvar till samma trevliga pris som tidigare.

Nu blir det spännande att se hur dom fixar till det med duschen på sitt ställe. Det kommer att bli kanonfint är jag övertygad om. Han är duktig på sånt här. Han min svåger.

    

Här ligger den nya duschen för leverans.

Det finns bara en sak som är helt säkert.

Jag kommer snart tillbaka

Ovido - Quiz & Flashcards