Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Lundqvist - 20 oktober 2009 18:17

Idag på eftermiddagen fick jag till slut svar på min magnetröntgen av höger knä. Det är c:a 3 veckor sedan jag röntgade knät och jag har tänkt att det måste var något riktigt stort på gång men som tur var så var det inte så farligt.

Inga synliga skador på själva knäleden vilket läkaren tyckte var riktigt goda nyheter. Däremot såg det ut som ett litet grustag, fast av benflisor,runt omkring i knäleden. Det betyder att menisken var helt söndertrasad som läkaren uttryckte det.

Så nu blir det att gå i väntans tider för en tid för operation. Tycker det ska bli riktigt skönt att få det gjort.

Efter det så är båda knäna rensade och jag kan med god kraft börja jogga igen.


Hoppas det inte dröjer allt för länge bara

Ovido - Quiz & Flashcards