Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Lundqvist - 3 oktober 2009 08:04

För mig finns det inte mycket som slår än att vakna upp en otroligt vacker morgon här ute på landet.

Efter en relativt tung vecka med 4 nätter på hotell är man rätt slut när helgen kommer. Så vi packade snabbt ihop det vi behövde och kom ut vid 6 tiden.

Nu börjar höst färgerna komma och det blir riktigt vackert i naturen. Som ni vet så är jag ingen höst människa men den här tiden fram till att alla löv ligger på backen klarar jag lätt av.


Vi satte oss en stund och njöt av lugnet innan en lätt, enkel och god middag fixades till.

Jag har inhandlat 2 filmer (så funkar det i min värld, man köper filmer) så vi valde att titta på "Män som hatar kvinnor". Ska jag vara helt ärlig så var den så där tycker jag. Jag hade nog lite för stora förväntningar efter allt som har sagts och skrivits. Skådisarna var grymt bra men som sagt inte lika impad av filmen.


Idag blir det nog en lugn och skön dag. Natten har bjudit på frost så det tar nog ett bra tag innan vi kan klippa gräs och fixa. Åker sen hem i kväll för nya äventyr i morgon. Återkommer.


Ha en bra lördag.


  

Frostig morgon och otroligt vackert

  

Vårdträdet börjar inta fina färger

  

Eva är rädd om sina blommor och vill inte att dom ska frysa. Under hur det kommer att se ut i trädgården när vi åker hem. Täcken, kuddar, sovsäckar och tidningar till alla blommor. Ska man inte titta på blommorna?

Jaja finns nog en tanke bakom allt. Huvudsaken är ju att dom inte fryser dom små.

    

Ovido - Quiz & Flashcards