Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Lundqvist - 11 augusti 2009 19:49

Idag blir det tyvärr inga bilder härifrån. Jag glömde kameran idag vart hän jag gick. Jag lovar bättring.

Jag hoppas ändå att ni tar er den tid som krävs för att läsa dessa enkla rader.

Dagen har varit riktigt lugn och det beror väl på att vädret inte har varit riktigt ok idag.

Morgonen började mycket bra. Eva och Johan hade lite bra kvalitetstid och njöt av morgonsolen på glasverandan på baksidan av storhuset. Det såg riktigt skönt ut.

 Sen körde jag igång med läkten på duschhuset och var tvungen att ta en runda till Byggmax igen då det fattades ett par längder.

Eva körde ett hårt pass i trädgården och klippte, klippte och klippte. Min kära hustru gillar ju att rensa.

Johan med fam. åkte till Visby för en runda och vi strålade sen samman vid Lummelunda. Tyvärr var barnvandringen slut för säsongen men jag tror Emil var nöjd med den vandringen vi gjorde. Vi avslutade med en fika.


I morgon ska jag göra klart duschhusläktningen och sen återstår lite färg på det hela. Efter det tror jag att det blir lugnt på jobbfronten.

Vi får se vad vi vaknar upp till för väder och vi bygger dagen på det.

Kan finnas risk för Visby i morgon men vi hoppas på stranden.


Vad jag hoppas på i morgon för er skull:

- Hoppas pendeltågen kommer i tid

- Hoppas köerna inte är allt för långa på Söderleden eller Essingeleden

- Att ni slipper jobba över

- Att ni inte försover er


Ha en bra dag. I will


Ovido - Quiz & Flashcards