Alla inlägg den 21 december 2009

Av Lundqvist - 21 december 2009 20:13

Idag var dagen då jag skulle vara ledig och kört hårt..... men saker och ting kan förändras. Tog ett tidigt plan till Göteborg för att hämta något viktigt. Nu blev det inte så utan nu får en kollega hämta det viktiga i morgon istället. Jaja, jag gjorde vad jag kunde och det kommer bli bra till slut.

Tycker ni jag pratar i gåtor? Det måste man göra ibland och en vacker dag ska jag berätta för er som inte redan vet vad jag pratar om.


Planet var försenat ifrån Sveriges baksida så jag hann tyvärr inte med att åka till ICA tillsammans med Eva och det märktes mycket tydigt. Eva kom bara hem med 2 kassar och det är alldeles för lite så i morgon go vänner blir det att hänga på låset till Percys Kött. Percy here I come.

 

Tyvärr blev det då inte alla projektaktiviteter som jag hade tänkt mig och jag kan bara tala om för alla som ska ska vara med och fira projektavslutet här tillsammans med oss: VI LIGGER EFTER. Som det ser ut just nu så blir julafton på annandagen men mycket kan hända ännu.


  

Här rullas det små köttbullar och här ...

  

resultatet.

  

Jag tycker i varje fall att den är fin.

 

Jag lovar er att ge järnet i morgon så ni kan komma hit på rätt dag.


Tänkte ta tillfället i akt att tala om för er när projektavslutet sker så nedan kommer tidpunkten:


Tosdagen den 24 december, klockan 13:00

 

Snälla gör mig en tjänst. Titta in här i morgon också så ska ni få läsa något kul.

Ovido - Quiz & Flashcards