Alla inlägg den 18 december 2009

Av Lundqvist - 18 december 2009 18:59

Idag har jag givit alla projektdeltagare ledigt. Det är viktigt att alla ges tid för att ladda batterierna i ett projekt som detta. Vi ligger ju före plan så varför inte.

En orsak till att jag gav alla ledigt var att jag kände mig lite nere själv. Tog svinsprutan igår och jag känner mig lite trött och hängig idag. Har i och för sig inte talat om att det skulle vara orsaken till ledigheten. Det gäller att hålla skenet uppe.


Det som dock pågår här hemma är att det rullar på rätt bra ändå utan att jag behöver lägga något krut.


Som ni ser så börjar julkorten rulla in. Vi skickade ju ut c:a 30 st och som det ser ut nu så kommer vi ligga på plus när vi summerar. Bra Return On Investment.

  


Ser också mycket hoppfullt ut vad gäller amaryllis skörden. Tror att alla kommer stå i blom lagom till julafton.

  Ja jag vet att dessa inte heter amaryllis utan hyacint.       


I morgon kör vi igång igen och det återkommer jag till.

Vill bara tala om att på måndag blir det en paus. En resa till Göteborg har bokats in.


Vi ses i morgon.


Ovido - Quiz & Flashcards