Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Lundqvist - 23 augusti 2010 07:19

Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag?

Nej det är ingen vanlig dag, för det är Janne's födelsedag.

HURRA, HURRA, HURRA



Helgen har som sagt varit lugnt och skön. Igår, söndag, var det en riktigt skön dag. Solen värmde. Vi gjorde faktiskt inte så mycket mer än att klippa gräset och tog en liten tur i skogen för att se om de små gula hade tittat upp ur jorden.


Jag har försökt att intala mig själv att sommaren inte är slut ännu. Det är ju bara augusti, brukar jag tänka. Ska sanningen fram känns det mer och mer som om hösten är här. Igår hörde jag på vädernyheterna att den första höststormen var i antågande. Är inte det tidigt?



Jodå dom små gula hade kommit upp.


   

En vacker bild från terrassen hemma i Väsby och ...

   

varför inte lite blomster ifrån terrasslådan. (Eva fick tag på kameran)

Blomman heter krysantmum. Kan även vara en bouganvilla.


Jag önskar er alla en bra vecka.     

Ovido - Quiz & Flashcards