Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Lundqvist - 11 januari 2010 18:41

Jag fann en gammal polare på Facebook för ett tag sedan. Vi var ett gäng som umgicks i Enskede och vi hade mycket kul tillsammans. En i gänget tyckte mycket om att fotografera och det var han jag hittade på FB.


Idag fick jag ett mail  där han berättade att han höll på med ett litet projekt. Han höll på att scanna in alla sina diabilder till digital form och hittade då ett antal bilder på bland annat mig.

Vad jag kan konstatera när jag ser bilderna och det gör mig glad är att min kropp inte har förändrats speciellt mycket. Håret har dock blivit lite kortare eller snarare så kort så det inte syns. Även glasögonen har blivit något mindre. Annars är allt sig likt.


Jag inser också att jag troligtvis var den tuffaste killen i stan. Speciellt på den sista bilder när jag och mina polare är på väg till midsommarfest.


Håll till godo och njut.


Här är jag på en festival på Gärdet. Vi ser ut att ha kul.


  

Rätt man på rätt plats. Här krävs det muskler.



Eva och jag på stranden på Gotland. Oj Eva är sig inte riktigt lik.


 Midsommarparty. Gäller att vara förberedd för en blöt fest.




Ovido - Quiz & Flashcards