Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Lundqvist - 28 juli 2011 20:21

Dagen har varit varm rapporterade Eva ifrån dagen i Norrtälje och jag kan ju inte annat än hålla med även fast AC gick för fullt på jobbet.

  

Som sagt varmt var det men Eva hade nog en bra dag i Nortan ändå.


  

Som vanligt så hittade hon en bra affär med röda skyltar på och en stor fin kasse hade hon med sig när vi sågs.


Här kommer min lunchdate gående.

Den blusen har jag inte sett tidigare. Handlat nytt och bytt om. Var skedde det någonstans. Jaja dom är så kreativa det där kvinnfolket.

   

Det blev en mysig lunch på ett litet ställe som jag har missat alla gånger jag varit i Norrtälje.

Kommer tyvärr inte ihåg vad det hette.

      

Och utsikten och lunchmaten var det inget fel på. Otroligt charmiga små hus som iofs var lite snea och vinda men mycket charm.


Efter dagens shoppingtur bar det av hemåt för att kippa gräset. Den manuella fick jobba hårt och nu är det så fint, så fint.

 


I morgon är det så fredag och sista arbetsdagen innan 3 veckors semester.

Släpkärran är packad för transport till nästa lilla paradis, Gotland.

Vi åker hem i morgon kväll för att sen starta redan 05:00 med vår färd till Nynäshamn och vidare färd till ön.

Som det ser ut just nu så lovas det fint väder och det vore helt underbart.


Jag skulle gärna vilja förmedla dagliga uppdatering från Gotland med tyvärr kommer det inte funka p.g.a radioskugga men jag ska göra ett försök men hoppas inte för mycket.


Om det inte blir något inlägg i morgon så hörs vi när vi hörs.

Må  så gott.



Ovido - Quiz & Flashcards