Alla inlägg den 14 november 2010

Av Lundqvist - 14 november 2010 15:32

Nu känns det som vi är färdigpackade och kan ta det lugnt de sista timmarna på helgen innan vi sticker till Egypten för att må bra.


Det är fortfarande söndag dock och vi har haft Fam.Lundqvist på middag och ätit en riktigt bra middag. Nu är jag riktigt mätt och jag hoppas alla andra middagsgäster är det.

Det var så roligt att träffa Emil och Elsa. Självklart även Johan och Susanne.

Emil ville busa lite med farmor och jag kan säga att han lyckades riktigt bra. Det höll på att bli något i brallan kan jag lova.

  

Jag som brukar gå upp mitt i natten för att göra #1 och skulle nog gjort #2 om den legat kvar.

Bra jobbat Emil. 


Här kommer lite fina bilder från vår middag.

  

    

  

  

Ni ser väl att Sir Väs har kommit lös-


Tack för besöket







Nu blir det inte så mycket skrivet på 1 vecka. Vi är tillbaka måndag om 1 vecka så ni kan ta paus från min blogg ett tag. Jag undrar hur ni ska klara er utan mig men ibland är det så. Vi kan inte träffas jämt.

Ha en bra vecka.

We will

Ovido - Quiz & Flashcards