Alla inlägg den 11 november 2010

Av Lundqvist - 11 november 2010 06:44


En del av er som läser min blogg kanske undrar om jag har haft semester den senaste tiden eller om jag skolkar från jobbet eftersom jag är ute  på landet lite till och från när vanliga människor jobbar.

Allt har dock en logisk??? förklaring.


I början av oktober fick jag reda på att jag var drabbad av ett varsel från IBS och att den tjänsten som jag har idag inte skulle finnas kvar i den nya organisationen. I och med det så startar en process som jag inser kommer att ta rätt så lång tid innan allt är klart och vad som kommer att ske. Så tills vidare så arbetar jag hemifrån eller ifrån landet.

Situationen är otroligt konstig och jag har aldrig i mitt yrkesverksamma liv upplevt något liknade. Tror dock att allt kommer att ordna sig till slut men just nu så lever jag i ett vakum känns det som.




Ovido - Quiz & Flashcards