Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Lundqvist - 17 mars 2010 20:05

I morse så stack jag iväg på en resa norr över. Skulle lämna in en offert i Leksand. På väg dit så såg jag en skylt och tänkte att där åker jag in. Det var länge sedan jag var där och jag vet att Eva gärna skulle velat vara med just där.

Hon blir nog glad för bilderna.Håll till godo Eva och ni andra.

       

Bilder är från Hyttbäcken, ett ställe som hennes familj hyrde i många år innan dom köpte ett eget ställe i Dalarna. Ett mycket fin litet ställe.


Ifrån Leksand så åkte jag vidare till Sundsvall där jag befinner mig nu. I morgon bitti bär det av till Östersund för ett par kundbesök innan resan går tillbaka till Väsby.


Stannade på ett matställe på vägen upp och satt och läste en tidning innan maten kom in och såg denna annons.

    

 I annonsen står det att operation av tänderna sker med hjälp av titthålsoperation. Ja det är väl klart som fan att det är titthål om man öppnar munnen. Känns onödigt att göra nya titthål tycker jag eller är det jag som är fel ute. Kul annons.


Ha en bra vecka och har ni märkt att det är vår i luften.


Ovido - Quiz & Flashcards