Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Vad är det som händer

Av Lundqvist - 28 februari 2010 12:32

Läste på Jannes blogg att TV:n hade blivit kapad hemma hos dem. Eva-Britt ville se Let´s dance och Janne ville se OS. Eva-Britt vann.


Hos mig är det värre än så. Som ni säkert märkt så har Eva hackat sig in på min blogg och det är hög tid att byta lösenord. Det som är lite jobbigt är att det troligtvis inte räcker med det eftersom Eva är min korr. läsare och kan ändra vad hon vill. Det betyder att jag måste korr. läsa när hon har korr. läst.


I morgon går vi in i sommartidsmånaden

  


I slutet av dagens inlägg så har Eva lagt till "Jag hör talgoxen". Det har inte jag skrivit kan jag säga. Tro nu inte att jag inte hör talgoxen för det gör jag fortfarande men jag skulle inte skriva om det. Jag skriver inte så och det vet ni.

Inte nog med det. Innan vi skulle åka hem idag så kastade hon ut mig på taket i bara understället utan livlina och ville att jag skulle skotta av taket. Det kunde sluta illa för det är en fallhöjd på c:a 2 meter.


    

Ha de bra

 
 
Ingen bild

Eva_Britt

28 februari 2010 19:22

Vad modig du är, klart inponerad, 2 m högt hualigen. Det skulle jag aldrig ha vågat.

 
Ingen bild

Eva-Britt

28 februari 2010 19:26

Skulle oxå behöva en korrläsare. Jag är så klart imponerad:) höga höjder är inte min grej-

 
Ingen bild

Eva

1 mars 2010 08:28

Svar till Eva-britt: Jag erbjöd mig faktiskt, men du vet... killarna har inga höga tankar om oss inte:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lundqvist - 15 maj 2015 08:13


  Efter år av längtar är jag då tillbaka.  Mycket vatten har runnit under broarna sen sist men det är väl ingen mening med att redovisa här och nu. Det kan få komma vart efter.  Tänkte jag skulle uppdatera både er och mig själv lite på vad som...

Av Lundqvist - 13 augusti 2012 20:02

Ja så var då årets sommarsemester över för denna gång och jag måste säga at jag är så nöjd med denna semester. Tiden på Gotland var mycket bra vilket jag har skrivt om tidigare och mina 3 sista veckor på Väddö var även de mycket bra. Barn och barnb...

Av Lundqvist - 18 juli 2012 11:30

I år så blev det lite drygt 1 vecka på Gotland för oss. Måste säga att den här ön är speciell. Börjar verkligen förstå varför mina föräldrar föll pladask för Gotland och på något sätt så tror jag att ju äldre man blir ju mer uppskattar man Gotland so...

Av Lundqvist - 26 juni 2012 08:04

Eftersom det var regnuppehåll ett par timmar i går kväll så gjorde jag ett litet ryck. Det är tydligen superviktigt att alla mått är riktiga enligt instruktionen och det gör ju inte saken lättare. Jag är hela tiden på spänn för att jag ska göra fel...

Av Lundqvist - 24 juni 2012 20:06

När jag har möjlighet att spendera mycket tid här ute på landet så framkallar det många idéer. En del är ju väldigt enkla och kostar inte något att förverkliga. Andra krävs lite mer både vad gäller funderingar, kraft och en och annan krona. Tur att m...

Ovido - Quiz & Flashcards