Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Lundqvist - 15 maj 2015 08:13

 

Efter år av längtar är jag då tillbaka. 

Mycket vatten har runnit under broarna sen sist men det är väl ingen mening med att redovisa här och nu. Det kan få komma vart efter. 

Tänkte jag skulle uppdatera både er och mig själv lite på vad som händer och sker i min nya tillvaro som pensionär. 

Er - för att jag hoppas ni ska tycka det är givande och trevlig läsning

Mig - för att minnas vad jag gjort och pysslat med. 


Jag börjar lite trevande då jag vill testa om det fungerar att ladda upp bilder direkt från mobilen, vilket det gjorde. 

En förutsättning för mig då mobilen är med mig hela tiden men min kamera ligger för jämnan i en byrålåda. 


Jag räknar med att uppdatera bloggen veckovis då jag har ett pressat veckoschema 😀😀


Jag kan varmt rekommendera en lunchbuffé på Kröns Handelsträdgård 




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards