Alla inlägg den 22 december 2010

Av Lundqvist - 22 december 2010 19:36

Nu börjar det bli allvar och det går inte att ligga och dra sig på morgonen.

I morse stod jag och stekte köttbullar klockan 9. Kan inte påstå att dom blev lika goda och runda som när Eva gör det men jag tror att dom är ätbara ändå.

Efter det så kände jag starkt för att testa mina nya skidor. Så jag stack iväg till golfbanan i Rotebro och körde en 2,5km slinga. Det var kallt med jäkligt kul och skönt.Termometern visar 20,6 grader både ute och inne. Ett litet minus tecken på utsidan bara. 

   


Lite stödköp i centrum och sedan hem för att fortsätta med lite pyssel.

I morgon är ju den stora i ordningsställande dagen och Eva kommer hem vid lunchtid så då kommer det att hända grejer.


Här kommer lite bilder från dagen


Sillen är inlagd och klar



Mitt alldeles egna doppspad. Inköpt på Percy's

  



Lite kaffe till den nya maskinen

  



Granen står så grön och grann i stugan

   


Julpyntet på plats

   


Ja det var väl ungefär så mycket som jag hunnit med idag.

Vi hörs i morgon tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards